dag 24, det här får mig att börja gråta.

hmmm, alltså nu för tiden gråter jag inte alls ofta.. Förut kunde jag gråta för vad som helst, kunde börja stört lipa om det inte fanns bröd hemma, haha var lite feeel där så var tvungen att byta sort på mina p-piller så de kan ni ju tänka på ni som kanske har råkat ut för samma sak att byt sort! ;)
men nu för tiden gråter jag om jag tycker om någon jätte mycket och sen kanske den bara ger upp det utan anledning. kan också gråta om det är någon som sviker, men alltså jag gråter inte ofta men självklart kan jag ju vara ledsen inombords för det liksom.
till sorliga filmer kan jag också fälla en tår någon gång ibland!

/ fridaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0