emilia gillar bananer.

tjeeeeenare!
bara för emilia ville att vi skulle uppdatera mera här & jag ska tydligen skriva om bananer. Så jag får väl skriva ett litet fint inlägg om bananer, kan ju för det första meddela er att jag inte tycker om gula bananer, utan dom ska vara gröna!
tycker också att dom är så dumma att ha med sig överallt för dom bara går sönder i väskan och mosas ..
äcklig gegga blir det, sen kan jag ge er ett råd. LÄGG ALDRIG BANANER I KYLSKÅPET för då blir dom bruna!
ja det var väl det jag vet om bananer just nu i denna kväll. om ni vill ha mer fakta så är det bara till att höra av sig!
här får ni en bild på ett par bananer jag hittade inne på coop för ett tag sen, coola!
/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0