en gång kan bli fler.

har precis varit duktig och städat rummet, det är nog det ända vettiga
jag gjort idag. Annars har jag bara legat och kollat på Eva & Adam hela
dagen, mamma & pappa har varit i Karlskrona hela dagen för det har
städat ur lukas gamla lägenhet för han ska ju flytta till en annan lägenhet
nu ju,fast fortfarande i karlskrona då.
tänkte åka och träna någor förut men struntade i det eftersom frida inte
kunde och det var nog rätt bra för jag borde nog vila sen igår.
Ikväll kommer hon till mig istället för lite mys med lite film & jag tänkte
att vi skulle köpa lite frukt oså istället för massa onyttigt eftersom jag
försöker äta lite mindre onyttigt. Och det går rätt bra, det har dock bara
gått några dagar men än sålänge iaf. ha en mysig kväll / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0