full fart!

godmorgon!
vaknade runt halv 11, såå skönt att få sova! Dock så hade jag ingen röst när jag vaknade, haha tycker sånt är så kul! jaja, nu har den nästan kommit tillbaka, eller om jag verkligen tar i när jag ska säga något så kommer det fram lite ljud i alla fall! ;)
Ska väl börja städa mitt rum snart & sen baka en chokladtårta eftersom vi ska ha gäster ikväll! myyys på det
Dagen igår blev väldigt lyckad tycker jag, på kvällen var vi ju hos min faster och dom, så kul att få träffa igen eftersom det tyvärr inte blir av så ofta!
Fick en massa julklappar som jag blev väldigt nöjd över i alla fall, kommer väl att lägga upp bilder på dom någon gång när jag orkar ta kort på dom ;).
Plus att ni skulle få en liten fin bild här idag på mig& mina kusiner men min dator ville inte samarbeta med mig idag när jag skulle lägga in dem.. Så det får la bli en annan dag!
PUSSS
/FRIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0