God jul.

ligger i sängen och kollar på en film som alltid är på julaftonsmorgnar, jag kommer ihåg när jag var liten så väckte alltid min bror mig jättetidigt och sa "kom så går vi och letar efter våra julklappar". mamma och pappa gav oss alltid en julklapp på morgonen och de gömde de alltid så vi fick gå och leta och så hade de gjort massa ledtrådar till oss. Åhhh, vad man vill vara liten igen, julafton var ju ännu roligare än när man fyllde år.
Vid tolvtiden så åker vi till min farmor i mönsterås och firar lite jul & jag har ingen aning om vad jag kommer få av varken mamma och pappa eller farmor. Det sämsta är att min läpp har svullnat upp ännu mer nu och idag har jag svårt att prata oxå.... Men jag skriver kanske något innan jag åker så får ni se hur ja ser ut. ha en trevlig julafton alla / tilda

hoppas verkligen på en sån här idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0