härlig fredag!!

tjololololoooooo!
Skolan idag var chillll, gick bara till 11 men stannade kvar & åt oså. Nu sitter jag i alla fall på min mammas jobb för jag orkade inte cykla hem, för jag ska nämligen till min sjukgymnast vid 1 så tänkte att det inte var någon idé.. Är väl hemma runt halv 3 eller något& då får pappsen & jag åka och handla lite mumma tills ikväll & lite mat osådära gott tills imorgon kväll då tuuuvis kommer till mig & antagligen alexander& victor också men vi får la se!!
Aaaah just det lovade tuva att skriva något gulligt om henne här eftersom det är hennes födelsedag men jag orkar inte, hehe.. MEN GRATTIS IGEN TUUUUUUUUVA!!! HOPPAS DU FÅR EN UNDERBAR DAG! :D
naheee nu ska jag komma på något annat kul att göra, tudeloooo!

/ fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0