jag saknar min finaste vän.

kan inte sluta,saknar att få skriva av mig.

09 - Något som gjort dig stolt de senaste dagarna

blir tyvärr aldrig stolt över mig själv för tillfället, men jag
är stolt för alla där ute som lyckas med de det vill.



hejsan,
kan verkligen inte ta uppehåll, jag tycker om att skriva. Idag hade vi lucia
kunde  tyvärr bara vara med för lågstadiet mådde så jävla illa när jag stod
där uppe, och min mage bara värkte. så jag kollade bara på för högstadiet
med mamma och pappa som hade kommit för att kolla på mig, men kände
att jag kunde lika gärna åka hem och vila mig. sen kom min fina pojkvän
och räddade min eftermiddag. och imon ska jag och mamma till vårdcentralen
för de ska göra en undersökning från början, de ska ta tester och jag ska
lyckas förklara hur och vart jag har ont i magen.. det är ju olika väldigt ofta.
men aja, får försöka iaf. men vi hörs,puss / tilda

Kommentarer
Postat av: ebba

''jag

är stolt för alla där ute som lyckas med de det vill.''

Riktigt fint sagt tilda! :)

2011-12-13 @ 22:20:15
URL: http://ebbadavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0