kaosdag.

världens kaosdag idag asso, först så skulle vi ta upp lite som hände igår och det slutade med att alla satt och skrek åt allt och alla,det är verkligen krig i vår klass. När vi satt där och alla skrek kände jag att jag mådde mer och mer illa så jag stack ut och alla satt och grät det var kaos. mådde illa hur länge som helst efter det,kunde inte heller äta min mage värkte och visste inte vad jag skulle ta vägen. och det blev heller inte bättre när man ser fem hur stora killar som helst och jagar upp hela skolan för de letade efter en person de tydligen skulle slå sönder och då blir man ju lite rädd så jag mådde bara mer illa. När jag skulle gå in på musiken så bröt jag ihop, snackade lite med fredrik (musiklärare) och han  tyckte jag skulle strunta i musiken så jag stack hem och sov i två timmar. ja,det var min sjuka dag och ikväll kommer min fina pojkvän till mig så det blir riktigt fredagsmys och bara ta de lugnt.

jag tycker om min vän som hjälper mig i vått och torrt.
/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0