make it last forever

halvsover just nu men har lovat tuva ett inlägg innan hon skulle sova!
ajaa, har haft en suuuuuuuuuuuuuuuper bra kväll!! vi har inte gjort så mycket men jajaja ;d.
tuva åkte hem för kanske 20 minuter sen eller något så nu ligger jag i sängen& kollar runt lite på datan. Pappa är inte hemma än, han är nämligen iväg på 50års kalas eller något sånt, men antar att jag måste sova snart så jag kan somna imorgon. brukar då aldrig gå!
Imorgon börjar också mitt nya liv :
  • ut & gå varje onsdag med tuva
  • inget godis,chips,kakor osv - nötter är tillåtet
  • simning så ofta jag kan
  • 50 situps & 20 armhävningar, ( kommer kanske öka efter ett tag)
  • 2 gånger i veckan ska jag träna på friskis också.
  • boxning varje fredag
de var de det! ska försöka med detta nu, ska verkligen anstränga mig!
vi hörs imorgon, pussss frida ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0