mina egna ord blir min egen verklighet.

jag älskar att se dig gå mot mig, men hatar se dig gå från mig

jag älskar att utmana mig själv, men hatar att jag inte klarar det

jag älskar att musiken gör mig glad, men hatar att den får mig ledsen

jag älskar att vara på toppen, men hatar att sjunka

jag älskar att vara mig sälv, men hatar när jag inte kan vara det

jag älskar får presenter, men hatar att andra får fler & bättre

jag älskar att vinna, men hatar förlora

jag älskar min mamma, men hatar när hon inte gör som jag vill

jag älskar att vara utomlands, men hatar att det har ett slut

jag älskar dig, men hatar att det finns ett slut

ett "men" borde inte finnas.



/ tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0