snö tack!

helloo !
hade prov idag på morgen som förhoppningsvis gick bra .. Sen har vi suttit vid datorn på alla andra lektioner och gjort lite allt möjligt. Slutade vid 10 i 4, & fyyy vad det blåste på vägen hem & det haglade också.. Kanske betyder att det kommer snö snart också!?!?!
vad på ganska dåligt humör idag, haha somnade sent& gick upp tidigt för att plugga inför provet idag på morgonen ;)..
Men sen när alexander kom & sa att han hade köpt en julkalender till mig med jätte lite mjölk i så blev jag sååååå glad!! hihi, känns lite mer som jul nu i alla fall när man har en julkalender, nu behövs bara lite snö också!
jajaaa, nu ska jag snart äta sen ska jag bara slappaa är så överglad över att jag inte har något att plugga på under heeeeeela helgen!! happinessssssssssss
/ fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0