vill ha dig vid min sida hela tiden

tjohoo!
slutade vid kvart i 1 idag & då stack jag direkt till sjukgymnasten så hon fixade till min rygg ode igen.
Har i alla fall precis ätit nu & ska snart börja packa för vid halv 4 kommer mamma& mathias och hämtar mig, sen beger vi oss mot Linköping där vi tillbringar vår helg. Blir till att fira jul oså dära, blir väl förhoppningsvis mysigt!
Måste dock plugga matte så mina kusiner lär väl tycka att jag är skit tråkig, haha menmen..
Jag kommer antagligen inte kunna skriva något på hela helgen så det får tilda sköta. Vi hörs på söndagkväll efter simuppvisningen! pussssssssssss / frida
jaa småbarn kan då inte låtsas sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0