vill ha snö nu faktiskt.

ser ut såhär idag:
skjorta; avklippt av pappa.
kofta: veromoda
jeans: veromoda

satt vid vårdcentralen idag redan vid halv åtta. och så fick vi vänta till nio
och då fick vi gå in prata med honom och de gick väl bra svarade så gott
jag kunde iaf, sen kände han och klämde på min mage så jävla hårt och han
frågade om det gjorde ont och det gjorde de ju självklart. sen togg vi blod-
prov och de tömde ÅTTA JÄVLA RÖR! helt sjukt, men åkte sen till skolan och
tror ni inte låg i mitt skåp då? jo,kolla!

så jävla söt min lilla almina är. åhhh, tycker om henne otroligt mycket!
gick sen upp till lektionen för att göra no-provet och sen så kunde jag
åka hem typ för man fick plugga hemma på so:n och musiken var inställd,
rätt gutt ska plugga lite senare och sen tyckte doktorn jag skulle vänta lite
med träningen... sjukt tråkigt,men får åka ner och titta iaf tror jag. ska nu
mysa ner mig med en film med godiset jag fick av almina, sen ska jag plugga
och när mamma kommer hem sen ska vi baka. vi hörs / tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0