-

HEJ :D det är alltså jag som är emilia och nu är den här bloggen min, tills måndag iallafall mohaha.
söt jag är va???  nej det är min lilla bäbis, saga heter hon!
Jaja, jag har fått i uppgift att uppdatera tills frida kommer hem så ja, hennes ord är typ lag annars lever jag väl inte länge så here i am! Dock vet jag inte vad jag ska skriva om men jag är ganska bra på att prata så det här ska jag nog lösa hehe.
Idag ska jag ut med hundarna. Jag har tre. Hundar alltså. Sen rida lite i guess. Hade tänkt baka men eftersom jag inte vet vad så vet jag inte om det blir av. Igår sprang jag tre kilometer på en ganska bra tid (!!) utan att stanna. Ja, har man inte sprungit på hundra år så är det inte skitdåligt. Inte super men jaja.
Jag kan berätta för er att jag har köpt en likadan kamera som frida har så bilder kan jag fan bidra med! Så det ska jag göra också. Hehe.
I nästa inlägg hade jag tänkt berätta lite om mig då för det är ju sååååååå intressant ;) OCH göra en 10sakerduintevetommig.lista, för det har dom andra gjort och man kan ju inte vara sämre liksom.
plus att hoppa ner en rad inte funkar? vad är det för skitblogg ni har ??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0