00.28

tjena.
ska nu berätta vart jag ska imorgon för er.

¤¤ onsdag - mamma skjutsar mig till frida & vi + hennes familj
åker till Varberg & har mysigt i fyra dagar.

¤¤¤ lördag - frida & hennes familj kör mig till Varberg station där jag hoppar
på tåget som förhoppningsvis tar mig till helsingborg & jag hoppas på att mamma,
pappa,lukas & hans kompis hämtar mig så åker vi till Danmark & har trevligt i en vecka.
vi har hyrt en stuga där. hoppas på fint väder & massa mys med danskar.. hahah.

kommer ju inte ha ngt internet om inget förändras under tiden. så det här blir mitt
sista inlägg på ett tag om jag inte hinner skriva ngt imorgon på morgonen.
går upp tidigt imorgon för att hinna med de sista i all packning.
nu ligger jag i sängen och snackar med gustav & kasper.. sjuka killa de där!
aja, hade!
/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0