10 saker du inte vet om mig

  1. Jag gillar när folk är raka, alltså ärliga bara rakt av, pang på liksom
  2. Jag ogillar när folk håller med den dom pratar med, oavsett om dom egentligen håller med eller inte
  3. Jag måste alltid rätta någon om dom säger ett ord eller en mening fel, skitirriterande jag vet
  4. Jag är jävligt rädd av mig, cyklar inte själv när det är mörkt osv.
  5. Jag har världens jobbigaste temperament(?), antingen jätteglad eller jättearg, aldrig mellan liksom. Sällan SUR
  6. Jag har vädligt höga krav på mig själv, ska överträffa mig själv hela tiden
  7. En gång höll jag på att gå in i väggen på grund av det seriöst och var tvungen att gå till kuratorn, hahaha
  8. Jag har inget tålamod men samtidigt är jag jävligt envis. Ingen bra kombination..
  9. Jag HATAR när saker går sakta. Om någon pratar sakta, går sakta eller är allmänt trög. Hatar det. Klarar knappt att vara på Ikea på grund av det för folk sölar sig fram.
  10. Jag har skitsvårt för att släppa saker, ska älta det i hundra år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0