2011.07.24

pappa väckte mig lika tidigt idag som han gjorde igår, hm aja det var inte så farligt i alla fall. har varit ute i skogen idag en stund, pappa& jag sköt in bössorna lite grann. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska kanske träffa emilia men hon skulle höra av sig så vi får se. annars ska jag nog bara ta det riktigt lugnt är fortfarande helt seg så kan väl vara ganska bra ändå, aja vi får se.
igår kväll tänkte jag vara lite smart så jag sparade halva min chokladkaka tills idag så jag skulle kunna äta jordgubbar med choklad idag också men nu ligger jag& äter upp chokladen, hm smart frida ..
aja få be pappa åka ner och köpa en till chokladkaka för det är ju sååååå gott med jordgubbar (a) hehe.
fan nu börjar jag må illa igen.. hoppas det går över snart igen, så illa som jag mådde igår har jag aldrig gjort.
USCHA!
bild tagen av mig todaayy ;)

puss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0