bara för att

UTSEENDE
Jag är kortare än 175cm
- mm
Jag tycker att jag är ful - vissa lägen
Jag blir lätt brun - nja, när jag väl är i solen så
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg - just nu är de helt ok.
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg - näe
Jag har en tatuering - näe, men ngt jag vill ha!
Jag har haft/har tandställning - nope
Jag har glasögon/linser - näe
En helt okänd person har sagt att jag är snygg - heheh, jaa..
Jag har mer än två piercingar - jaop
Jag har piercingar på andra ställen än i öronen - jao
Jag har fräknar - tyvärr, ja

FAMILJ
Jag har svurit åt mina föräldrar - aldrig *host*
Jag har rymt hemifrån - näe, men nästan
Jag har blivit utslängd hemifrån - näe
Mina biologiska föräldrar är ihop - aa
Jag har ett syskon som är under ett år gammal - nej, man han beter sig som en
Jag vill ha barn nån dag - jaa
Jag har barn - nähedu
Jag har mist ett barn - nej

SKOLA/JOBB
Jag studerar - yes
Jag jobbar - ja, eller ja
Jag har somnat i skolan/jobbet - ao
Jag har missat mer än en vecka av skolan - inte mer än en vecka men ungefär så
Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats - pennor oså hahahah, busigt
Jag har fått sparken- näeee

SKAMLIGHETER
Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer - har inte sett på ett tag
Jag har pissat på mig av skratt - inte direkt
Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat - hahaha har hänt
Jag har gråtit av skratt - ohja
Jag har limmat fast min hand i något - ehm, det tror jag inte
Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan - näe, men har dock sett det..
Mina byxor har gått sönder på en offentlig plats - hahaha, nej men min kompis!

HÄLSA
Jag föddes med en sjukdom - enligt mina föräldrar, men inget så
Jag har fått stygn på ett öppet sår - no
Jag har brutit ett ben - neh
Mina tonciller har tagits bort - om jag visste vad de var?
Jag har suttit hos läkaren med en vän - ja
Mina visdomständer har tagits bort - neje
Jag har genomgått en allvarlig operation - nope
Jag har haft vattkoppor - aa
Jag har haft/har astma - nej

RESANDE
Jag har åkt mer än 300km på en dag - aa
Jag har flugit - yes
Jag har varit i Ryssland - nej
Jag har varit i Kina - nej
Jag har varit i England - nej
Jag har varit i Japan - nej
Jag har varit i USA - nej
Jag har varit i Afrika - ja
Jag har varit i Asien - ja

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - hehe, jaop
Jag har sett en fallande stjärna - nej
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - jag har ju inte sett det?
Jag har körkort - på symaskin :D
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - nej, gillar inte hissar.
Jag har sparkat en kille mellan benen - om jag har
Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan - neje
Jag har lekt sanning eller konsekvens - aadå
Jag har druckit en hel liter mjölk på en timme - nej.
Jag har krockat i en bil - nähedu
Jag har medverkat i ett skådespel - inget seriöst
Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet - jaa
Jag har fångat en snöflinga på min tunga - jaja
Jag har sett norrskenet - de tror jag inte
Jag har suttit på ett tak på natten - näe
Jag har aprillat någon - yes
Jag har åkt taxi - aa
Jag har ätit sushi - blä
Jag har åkt snowboard - nej
Jag har kört skoter och har skoterförarbevis - näe

FÖRHÅLLANDEN
Jag är singel - yes
Jag är i ett förhållande - näe
Jag är förlovad - naej
Jag är gift - näe
Jag har varit på en blind date - hahaha, i skolan
Jag saknar någon just nu - aop
Jag är rädd för att bli övergiven - to many times
Jag har varit otrogen i ett förhållande - när man var liten (a)
Min partner har varit otrogen - nej, hoppas jag inte.
Jag har skiljt mig - näe
Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig - ehm, ja
Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit - aldrig
Jag har sparat något från ett gammalt förhållande - har ju allt kvar i huvet & hjärtat som man inte kan glömma!

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - aa
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - för många gånger
Jag har smugit ut utan lov - a
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - yes
Jag har fuskat i ett spel -  mm
Jag har struntat i ett prov - hahah, ja när man blir arg på läraren

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - yes
Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden - näe
Jag röker - neej!
Jag har blivit diagnostiserad med depression - näe
Jag tar mediciner mot depression - näe
Jag har anorexi och/eller bulimi - näe
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - förmodligen
Jag har vaknat gråtande - näe
Jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag är rädd för att dö - ja
Jag hatar begravningar - hemskt.
Jag har sett någon dö - näe, inte irl
Någon nära till mig har försökt begå självmord - inte nära så
Någon nära till mig har begått självmord - inte nära så

MATERIALISM
Jag äger en iPod eller en mp3-spelare - aa
Jag har en ohälsosam relation med anime/manga - näe?
Jag har egen TV - ja
Jag har egen dator - jaaaa
Jag äger många dyra designerväskor - näe
Jag äger något från H&M - absolut
Jag samlar på serietidningar - näe
Jag äger något från Benetton - näe
Jag äger något jag köpt på E-bay - nöe
Jag äger något från Diesel - från min katt? hhaha, när

SLUMPVIS
Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det - bara i min ensamhet
Jag har stulit en bricka från en snabbmatsrestaurang - inte så desperat
Jag har lätt för att öppna mig för nya människor - nje
Jag ser på nyheterna - näe, bara där med norge ode hemska.
Jag dödar inte insekter - SPINDLAR!
Jag svär ofta - aldrig..
Jag sjunger i duschen - hah, kan väl hända
Jag är en morgonperson - neeej!
Jag betalade för min ring - va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0