dagens låt; international love - Pitbull

dagen har bestått av jobb,stan,städning& solning ute på altanen i det fiiiina vädret!
grymt att direkt när man får sommarlov efter att ha jobbat i 3 veckor så kan man sätta sig ute& sola i en väldans värme :)!
var och handlade med mamma&mathias förut så plockade ner lite hårfärg i vagnen också så ikväll blir det till att färga håret också, tar samma färg som jag hade förra gången, det har blekts en aning& känner att jag kan behöva fräscha upp mig lite grannnn ;). sen blir det bara en chill kväll här hemma med lite godis&ostbågar framför någon bra film. Imorgon ska jag upp tidigt& sy gardiner .. sen städa klart mitt rum som jag faktiskt inte orkade göra klart förut för jag vet att jag bara lär skita ner det igen, hehe.
anledningen till att jag vill att det ska vara lite rent imorgon är att vi ska ha gäster, familjen Hammenstrand kommer hit& då står det grillning & 5kamp på schemat så ska försöka att komma på några flera grenar till 5kampen ikväll också ;).
I alla fall, efter jag har sytt gardinerna imorgon ska jag till stan om Tilda är hemma& jag kan hämta mina pengar, ska köpa mig en usb kabel till kameran då vaaaaaaa, så grymt snålt att man inte äns kan få med det till den när man köpte deeeeeen :o ?!?!
Sen ska jag in på lindex& checka lite där sen blire väl hem& fixa lite grann inför kvällen :).
här har ni en riktigt bra bok som kan vara härlig att ha i sommar ;) !
har fastnat i boken totaaaalt!



puss/ fridaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0