DÖD BOKSTAVLIGEN!!!

tjenareeeee!

yes, som sagt DÖD BOKSTAVLIGEN. mamma & jag kom nyss hem från ett spinningpass det var någon josefine som hade passet och hon gjorde de skitbra. har hunnit duscha & smörjt in mig med body lotion, väntar på mat som min broder lagar... vågar man smaka? han skulle göra flygande jakob utan bananer & nötter hahhahaa, han är rolig han då blir de ju lixom ingen flygande jakob. men nu skriks det ute i köket bäst at gå & kolla vad som händer!

pussss / t


min brunhet är som gott som borta :(


Kommentarer
Postat av: clara

Kolla gärna in min blogg och svara på frågorna jag ställer med inläggen,hope you enjoy :) Och fortsätter följa min blogg!

Du är fin även om du inte är brun!

2011-07-21 @ 21:49:43
URL: http://clarayo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0