eenie meenie - sean kingston& justin bieber

jahopp nu har jag fixat lite ute, klippt ner massa grenar från vårt klarbärsträd, plockat en skål med klarbär till mathias(mammas sambo) för han typ älskar dom så då bad han mig plocka lite, frågade pappa förut om bären växte i mars för då hade jag kunnat såga ner en gren& ge till han i födelsedagspresent så hade jag sluppit köpa en present (a) hehe .. ajaaaaaaaaaaaa,
när jag hade plockat klart så insåg jag att jag hade hela benet fullt med myror så då började jag skrika sen kom pappa& skulle borsta bort dom& då trodde jag att han liksom skulle böja sig ner& borsta av dom men nehe för då helt plötsligt så tar han tag i min fot och drar kull mig så jag nästan tappade alla klarbären över mig. hm retfull pappa man har .. aja, har precis kommit in& har packat klart tills imorgon så nu ligger jag här med ett glas iskall 7up mumsigt! ska titta lite på tv sen hem till mamma& packa in i husvagnen tills imorgon oså.
japp de var väl de ;)
vet inte riktigt vad jag håller på med för min, menmen.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0