en dag kvar på jobbbet sen SOMMARLOV ;D

halloj där bakom skärmen!
haha jag har egentligen aldrig något att skriva här men va faan kan väl vara kul att babbla på om något heeelt ointressant .. japp dagen har bestått av jobb& sen när jag kom hem satte jag mig ute på altanen& solade lite, ska snart gå ut dit igen en stund om jag hinner. för ska vara hos emilia vid halv 5 eftersom vi ska rida idag :D haha, har längtat efter denna dagen ända sen vi bestämde att jag skulle rida, hehe .. jajaaaaaaaa idag är en helt underbar dag helt enkelt, är jääääättte glad kan bero på att allt typ bara dampade ihop med filmen på jobbet men nu är den så gott som klaaaar. hihi en timmes övertid men va fan, får sluta vid 11 imorgon istället& de är ju lika bra det för imorgon har jag en del att göra.. jobba,äta, träna eller springa en runda får se .. , handla, städa tills lördag för vi ska ha gäster dååå, sen kommer ju tilda hem också så vet inte om jag ska träffa henne, de får vi la se :).
fick förresten en karta av emilia för att jag skulle hitta hem till henne, jaoo jag har sämst lokalsinne ..
men i alla fall, insåg nu att hon har suttit och skrivit sin autograf över hela sida 3, sicken unge .. jaja förhoppningsvis så hittar jag. ;) haha, hur dålig kan man vara när man inte äns hittar till pukeberg  -.-
jo just det, jag kan ju berätta att Emilia kommer att gästblogga här några gånger. eller ah när hon känner för det helt enkelt, hon skulle egentligen göra det igår ( det var därför jag inte skrev något) men det hade hon ju tydligen inte gjort .. jajaaaaaaaaaaa.


bild på lilla Millan på skolavslutningen ;)



japp, har ingen låttext idag eller ah just till detta inlägget men det kanske kommer senare ikväll.
vill bara säga att
Emilia, du är grym & för bra för att vara sann.
puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0