fan vad dum jag är ..

helluu, gårkvällen var som den var.. aja skit samma, pappa väckte mig idag vid 9& då gick jag upp& då hade pappa gjort en jättegod frukost till mig med frallor,stekta kantareller, bacon& kaffe mumma!
sen gjorde jag mig iordning lite grann& efter det åkte pappa& jag ner till stan& handlade lite.
kom sen hem men åkte iväg typ direkt igen till tilda& hjälpte henne med hennes dator& lite sådära. stannade inte där så länge men vi hann i alla fall med en kaffe på mcd (a). hehe, ajaa sen när jag kom hem åt jag lite grann.
&nu har jag gosat ner mig i min säng med datan& tv;n är på, myyyys. kvällen kommer att bestå av absolut INGENTING, ska bara chilla järnet! har ju dock varit trött& mått illa hela dagen eller ah egentligen har jag mått illa sen igår kväll, förhoppningsvis så går det över snart ..
har i alla fall köpt jordgubbar& choklad idag så det får det bli ikväll, länge sen nu! :b
haha, jaja .. imorgon tänkte jag fråga emilia om hon ville ses men hon har inte svarat på mitt sms.. hmmm, så om du ser detta millan, smsa mig :o ..
aja, här kommer lite bilder från tildas födelsedag bara för att tilda vill ha dom på sin dator.


resten har jag redan lagt ut tilda så de blir bara dom här 2.

puss/ frida

Kommentarer
Postat av: tildaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tack snuttedutt!

2011-07-23 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0