/ frida

hej igen, ville egentligen bara visa er en sak. eller ah en bild ;)
detta ska jag göra när vi ska ha en liten tjejfest nästnästa vecka, så nu avslöjade jag efterrätten i alla fall, själva huvudrätten får bli en liten hemlighet ;) hehe, aja som ni kanske ser så är det pannacotta med hallon&blåbär & någon grön grej. dock så ska jag inte ha den gröna grejen & jag vet inte om jag ska ha både hallon& blåbär eller bara hallon, de får vi se .. sen tror jag att jag river lite mjölkchoklad över, hm ..
japp de var de det. jag bara älskar att göra mat& efterrätter osv. egentligen bara det att de är ju så tråkigt att plocka undan efter sig sen, haha ..
men visst ser det gott ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0