frida melin is here!

idag fick jag sova till hela 09.20, woooow pappa ..
jaja, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Tilda& jag skulle ju egentligen ha en fotodag men hon dissar mig& åker till stranden istället .... hm aja, hittar väl på något annat att göra.
  • packa tills imorgon
  • hämta ut tågbiljetter
  • handla
  • sola
  • fota lite kanske?
japp de är de jag ska göra idag, tar ju dock inte så lång tid men va fan, alltid något? ;), jahaaa vad ska jag skriva nu då ... JO jag kan berätta för er vad jag ska köpa på ullared/GEKÅS eller ah som jag vet om då ;) ..
linnen,undekläder,tights,träningskläder om det finns? , & sen ett par converse, där utanför alltså ;)
ah kommer väl antagligen att köpa upp alla mina pengar(PÅ ANNAT ONÖDIGT SKIT) som jag får imorgon (3750kr) .. hha nääe dom ska räcka tills den sista september men det fixar jag. frida fixar rubbet!

haha, gosig bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0