happiness!

hallå hallå
nu har argheten lagt sig lite faktiskt. För min dag blev bara bättre&bättre sen, skulle övningsköra för första gången med växlar & det gick super bra! :D Seeeeen ringer min mormor& säger att jag kan få 2000kr av henne till min systemkamera, hur glad blir man inte dåååååå eller? :oooo. Så ska åka och köpa den på tisdag, götttttttt!
haha, jag fattar inte hur man kan längta så mycket efter en liten grej .. får erkänna att jag är ganska lustig?
plus att jag insåg att jag skulle jobba imorgon, hm och jag blev glad? ;) haha kanske för att jag kan behålla ALLA mina pengar som jag får sen eftersom jag inte behöver lägga dom på systemkameran (a) .
& sen får jag ju behålla dom från mitt andra jobb också, liksom .. UNDERBART!
problemet sen kommer att vara vad fan jag ska lägga pengarna på, klarar typ inte av att ha massa pengar här hemma utan att veta vad jag ska lägga dom på ? :O hha ..
jajaaaaaaa, nu ska jag få massage av mamma sen ska jag kolla på en film kanske& plocka fram kläder tills imorgon :).
en liten bild på mig&min gosiga vovve.
puss/  frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0