har nu haft nog med skit som 14, får se hur mkt skit det blir som 15

jaduuuuu, överskriften säger ju allt typ. imon fyller jag år, iiiiiiiih alltid lika kul fast ändå inte.. vill inte blir gammal vill stanna på jorden hela livet, men det vet jag ju att jag inte kommer göra & när man tänker så känns det rätt så hemskt.
har iaf varit på möllstorp idag hela dagen med frida&sussanne, & sen så iväg på lite spinning med mammeluttan. har alltid ångest för de innan men efter känns det ju underbart så snart kommer pappa hem med lite kebab, underbart! just nu är livet bra, får se hur länge till de blir!

ser tjock ut men de skiter jag i, för just nu skiter jag i allt!


/ tildaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0