heeeeeeeelg, fast neeeeeeee .....

tjatjaaaaaaaaa, hemkommen från jobbet för en stund sen. himla kul man har där egentligen, först på morgonen så är man typ döööööööd& på sämst humör, sen åker man till jobbet sen tittar man på lite filmer vi har spelat in så bara dööööööör man av skratt istället. hm, nu har vi i alla fall bara 1 intervju kvar tror jag& det känns riktigt skönt för det har blivit lite drygt att göra samma saker hela tiden typ, fast det är ändå väldigt chill ;D.
men nästa vecka ska vi klippa&redigera heeeela veckan, så nu sista veckan har emilia&jag konstarerat att vi alltid är grymt hungriga hela dagarna där så nu har vi beslutat oss för att ta med oss mackor nästa vecka. plus att vi skulle baka något var, hmm antar att det bara blir jag som bakar något som man kan äta i alla fall .. kommer att göra kladdkakemuffins, mummmmmma! emilia lär väl göra morotsmuffins?! hm, äckligt ... då får hon äta dom själv, hehe (a).
jaajaaa, kändes jävligt gutt att cykla hem från jobbet idag i alla fall men sen insåg jag att jag inte alls skulle få någon helg&sova ut .. för jag ska jobba lördag-söndag också. dock inte med så slitsamma saker men ändå?!
får tänka på att jag ska köpa eller beställa min systemkamera på måndag! ojaaaaaaa, valpblicken funkade! haha
ajaa, som tilda skrev i förra inlägget så åker ju hon idag då ju. så jag får hålla uppdateringen här ett tag, haha nästa vecka kommer ni nog att få några roliga bilder. ska med emilia& rida på hennes häst, hur nu detta ska gå. lär ju trilla av eller något! menmen det kan ju alltid vara kul, har nog bara ramlat av en häst en gång i mitt liv så det kan ju vara kul att få testa på det en gång till ;) haha!!
lär väl se ut ungefär såhär ;
/ fridaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0