hemma men trötttt

såå nu orkar jag blogga lite. var sjukt seg igår när jag kom hem så jag låg i min säng hela eftermiddagen/kvällen och bara slappade, riktigt skönt!
men i alla fall, dagarna i Byxelkrok har varit väldigt roliga vi har hittat på lite blandade saker som t.ex. varit på stranden,kollat solnedgången, varit i Byrum vid dom dära raukarna(stavning) ;) , spelat minigolf & mycket mycket mer. Har haft riktigt kul iaf, men det var oehört skönt att komma hem igår & gud så skönt det var att få sova i sin egna säng inatt!
jaja, idag vaknade jag runt halv tio & åt lite& duschade oså däraa. nu sitter jag här& har precis bytt om ska dra på lite mascara sen kör jag till tilda, vet inte riktigt vad vi ska hitta på. men nu måste jag öka takten lite här, puss hej!
bild tagen av mig, i byxelkrok.


/ fridaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0