höst?!

måste börja med att säga att det känns fan som höstlov& inte sommarlov..
dagen började med att åka till Smedby för att köpa någon grej till husvagnen, kom hem runt 12 & då la jag mig i soffan& gosade ner mig lite i mitt täcke & tittade på tv, & här ligger jag än. Väntar på att pappa ska komma hem så vi kan äta lite, ikväll ska tilda& jag på den där victoria grejen som sagt då. Hoppas bara att vädret blir lite bättre, kvittar om det är molnigt bara det inte regnar..
Har typ bara idag också som jag kan ta det lite lugnt, för ikväll så ska vi iväg då, imorgon blir det handla,packa in i husvagnen& kanske träffa emma. lördag; åker vi till Byxelkrok, stannar där antingen till torsdag eller fredag, beror på en grej.. fredag; begravning, sen på kvällen blir det att åka till Djursvik med en massa fina vänner& tälta där tills söndag. Sen på onsdagen där efter åker jag,mamma,mathias& tilda till västkusten & där är vi en vecka ungefär.
sen kan jag ta det lugnt igen. Men ser fram emot allt detta nu(förutom begravningen..  ) , är riktigt taggad till både Byxelkrok& tältningen. ska bli grymt kul!
Ja som ni förstår då så kommer jag bara kunna blogga idag& imorgon också, kanske på lördag morgon. sen inte förrens på fredagen nästa vecka, men ni får nöja er med tilda, så får hon hålla uppdateringen på topp!
menmen, nu ska jag göra mig lite varm oboy & vänta på att tilda ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0