I hope I find it, find what I'm looking for.

du säger att du blir ledsen av att se mig blir sårad.
& jag är dum nog och tror på de.
jag hoppas på att du kommer tillbaka som min igen.
& att jag kan stå för vem jag står med.

man tänker alltid tänk om, men tänk då oxå om de blir så.
om man en gång blir sårad av sin största kärlek så vågar
man inte gå till vem som helst.

man kan aldrig bli lika kär som man blev första gången,
okej, de kanske du kan.. men inte jag,
jag har ju dock aldrig blivit de efter honom.
jag vill tror på dig, men jag vågar inte.

även om jag skiter i vad mina kompisar säger,
så vet jag ändå att de är sant.
men jag vill inte att de ska vara sant så jag stänger de ute.

men efter en månads tid så hoppas jag på dig.
 & jag hoppas även på mig själv.
att jag låter mig själv stå för vad jag känner &
att jag vågar säga vad jag vill.
men hur ska jag göra de när mina vänner säger;
-han är inte bra för dig tilda.
-han är bara ute efter sex tilda.
-han är en idiot tilda.
-han är en player tilda.
-säg vem han inte håller på med tilda.

men vet ni vad, jag känner honom.
& jag vågar för en gångs skull lita på mig själv
och honom.
/ t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0