i mönsterås

tjenare
springrundan gick bra, sprang 4 km & jag stannade inte så jag tyckte de var lite duktigt. pappa & jag ska ut och springa nu varje eftermiddag från & med söndag. så jäkla ni vilken kondis jag ska ha snart!
kom upp till farmor för ett tag sen, vi har nu ätit pepparbiffar & massa annat gotti & om ni vill veta så är min farmor bäst på att laga mat! sen så blev de ju självklart en god paj & glass till de med ju. så nu är m9in mage dubbelt så stor än vad den borde.
får se hur mkt jag skriver denna veckan beroende på hur fint väder oså de är!
nu är de bara en sak som fattas & det tänker jagt inte säga vad. men sitter och väntar på att jag ska få smset jag längtat efter i en måndag.. om de nu kommer! men nu ska vi inte vara sånna nä.
ha de bra & så håller vi tummarna för lite fint väder oxå på de.
se yaa / tildaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0