jag hoppas på dig

tjena
natten var hemsk inatt kan jag lova er. fick panik.
vaknade iaf sen & frida stack hem och jag sprang till bussen för jag skulle inte till kalmar hittade faktist bara två saker rätt ovanligt faktist. tog sen bussen till moster och stannade där en stund sen åkte vi in till stan igen, sen så tog jag tåget hem med mamma egentligen skulle jag sovit där men jag hade sån jävla mensvärk så jag ville bara hem. när jag kom hem blev det bara värre och värre låg näst intill och skrek, så mamma drog med mig till gymmet för de är bra att träna när man har mensvärk & det tackar jag mamma för nu. nu är jag helt okej. nu hoppar jag in i duschen och hoppas på att jag inte får mer ont i magen. hade bra / tildaaaaaaaaaaaa
btw, jag fyller år om två dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0