konstig, JA?!

här ligger jag i min säng& är övertrött & helt sjuk i huvudet typ, hah ligger& skrattar åt allting ..
har i alla fall precis kollat klart på crocodile dundee 3. igår kollade jag på 1:an& sen skulle jag kolla på 2:an idag men då funkade inte de ........ åååh blev så förbannad (jaa, jag älskar crocodile dundee!!!!) så fick kolla på 3:an istället, & den har jag faktiskt aldrig sett, har gått runt hela mitt liv& trott att det bara har funnits en 1:a & en 2:a men sen hittar jag en 3:a, hm min pappa fick sig en liten utskällning där faktiskt, jag menar det är hans skyldighet att säga till sin dotter att det finns en crocodile dundee 3!?!?!?!?! :o
ajaaa, nu märker ni hur jag är idag .. skulle egentligen gjort en liten blåbärspaj idag men vi får se hur det blir med den saken, gör antagligen imorgon istället (a).



hehe jaja tudiiiiiiiiiiiiiiiiiii / fridaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah, gulli plutti vi kör på tummarna upp idag!

2011-07-24 @ 20:50:18
Postat av: Anonym

/ tildaaaaaaaaaaaaaaaa

2011-07-24 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0