min huvudvärk går aldrig över?!

dagen har bestått av packning& lite fix i husvagnen oså eftersom vi åker imorgon, ska bli riktigt skönt att komma ifrån nybban ett tag! sen har jag också varit& handlat med mamma,ulrika,karle& maja & man bara gick där& plockade ner precis vad man ville ha, hela vagnen var helt överfull med en massa chips,godis osv hehe kan alltid vara bra att ha! ;) Nu på eftermiddagen har jag bara chillat lite osåå, sen åkte pappa& jag och köpte pizza, mumma. Sen kollade jag till på tv:n & då satt pappa där& tittade på Scooby Doo, (filmen) UTAN ATT SÄGA TILL MIG?! hallååå, älskar Scooby Doo!!! hehe, jaja alla är ju olika .. ;) men nu slutade filmen för ett tag sen så nu började någon annan, inte en aning om vad den heter men den går på 3an iaf, men verkar rätt dålig så går nog in på mitt rum snart& kollar om det finns något annat på tv. jappjapp, imorgon går bilen ca 10 mot Öland så kan ju inte vara uppe hela natten heller.. ;) jaja, kommer inte att skriva något imorgon på morgonen, men lär ha med mig min dator upp till Byxelkrok så kommer nog antagligen att skriva något här med ska ni se. Vet att ni lär sakna mig annars :') ..
lite härlig sommarkänsla med lite vinbär ;) ..

/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0