nu vet jag, äntligen!

tjena
idag har det inte hänt ngt alls, legat och solat precis hela dagen för det har verkligen varit kanonis väder här i mösnterås, bad for you in nybro!
hörde bara ryktes att de åskade och höll på i nybban?
eftermiddag så stack pappa & jag till slingan, men idag gick det inte lika bra fick så JÄVLA ont i ryggen så jag var tvungen att gå ist, jag är inte sån som ger upp så lätt men i detta fallet var jag näst in till tvungen de gjorde sååå ont!
och eftersom jag inte klarade hela (enligt pappa) så fick jag stå för maten så jag gjorde stekt ris med lite gott i oså.
de var min dag de, intressant.. näe?
& förresten få se hur länge jag stannar kvar här, har lite att längta hem till :D yihuuuuuuuuuu!
puss / en glad tildaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0