thaa weeek

tänkte bara berätta lite kort om vad som kommer att hända i veckan, imorgon ska tilda& jag ha en liten fotodag om vädret tillåter de så att säga ;) haha aja onsdag så sticker vi till Varberg(västkusten) & vi kommer inte att ha någon dator men lilla jag som är så bra har sagt åt emilia så hon kommer att hålla uppdateringen uppe här onsdag-måndag då jag kommer hem. För tilda blir hämtad i varberg av sin familj sen åker dom vidare någonstans? danmark? .. minns inte (a) aja men jag kommer hem på måndag i alla fall, men tills dess så får ni nöja er med emilia, hoppas det går bra ;). aja men det är ju inte onsdag än,  vi hinner med många inlägg tills vi ska åka hörrni!
ja de var de det, kommer fler inlägg senare under dagen!
bild tagen av mig.
puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0