mot Tilda ------>

kvällen igår var as rolig, dom åkte hem runt halv 1 & då gick jag och la mig direkt. Idag blev jag väckt av mamma vid tjugo över 9 för vi skulle åka till stranden med Ulrika. Så var tvungen att skynda mig lite grann för vi skulle hämta henne vid 10. men i alla fall, vi kom hem runt kvart i 4 och då satte jag mig här, ska snart äta lite sen duscha och fixa lite. vidare hem till pappa för att lämna mina grejer oså dääär eftersom jag ska vara där i veckan. Sen beger jag mig mot tilda för att sova där inatt & är grymt sugen på jordgubbar&choklad för det har jag inte ätit på aaaas länge så det hoppas jag att vi går& köper (a). haha ja men nu måste jag skynda mig lite..
här kommer lite bilder från igår;
några stycken bara, kanske kommer fler en annan gång ;)
puss/ frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0