tja tjo tjeeenaaaaaaaa!

får börja med att säga att detta har varit en väldigt händelserik dag än så länge ;) haha.
började med en
  • spontan tripp till orrefors med jobbet ( emilia&jag) ;) hha..
  • åkte till fotoaffären
  • blev väldigt sur på säljaren för han ville inte skicka med ett jävla minneskort ..
  • pappa blev arg på mig för jag inte ville köpa min kamera där för säljaren var så dum ..
  • jag köpte kameran ändå .......... & blev glad tillslut ;)
  • hem till pappa& åt fixade lite med kameran
  • hem till mamma, sola oså.
  • sen när jag sitter & solar så flyger det en fågel över mig& bajsar mig raaaaaakt på armen :o !!!
  • & jag blir arg igen, haha ja men nu är jag i alla fall lite gladare (igen)
ska fixa lite här hemma nu, duscha sen fixa iordning mitt rum lite smått sen runt 5-6 ska jag till albin.
japp det var min dag deeet. ;)
bjuder på bilden..
en liten ros med hål i sin själ
hon hade drömmar om status & flärd 
men hon blev slav för sitt eget begär
hon vet inte vad hon känner för
lågan slocknar utan tändstickor
våra brister gör oss till människor
hon hade guld nog att bygga ett berg
men lilla rosen saknade färg
jag gillar att du säger det du tycker
men det du säger är inte mycket.

daniel adams ray - lilla lady.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0