väntan förblir en evighet

hello
ja, vad har hänt idag egentiligen inte så mkt. pappa o jag åkte in till kalmar skulle kolla priser på datorer hittade en som var i ett bra pris så vi åker väl och kolla mer på den någon annan dag. sen åkte vi och handlade lite godis oså till johan falk som vi ska se ikv.
när vi kom hem så tog jag ett dopp lite snabbt & gick och duschade, pappa stack och sprang då jag kände att jag inte orkade.. sprang faktist igår så. & etfer jag duschade så gick jag ut i kvällsolen och läste en skvallertidning, jag älskar verkligen att läsa skvaller fast man kan ju inte tro på allt precis. men nu ska vi nog snart äta lite & självklart johan falk med godis & fanta wildberries sjukt underbart!
blir ju inga roliga inlägg för de blir ju tråkigare utan bilder men har ju inga bilder på farmors dator, så ni får ta de som de blir.
ha de bra / tildaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0