vem försöker jag lura, det är ju dig jag älskar.

hejsan hoppsan.

börjar med att säga att ska sätta in en låttext eller någon text längst ner under varje inlägg som jag gör som passar in med dagen, japp japp så får det bli.
Jahaaa, idag har jag jobbat dåå övertid idag med .. så emilia&jag har nu 1h & 20min som vi får ta sovmorgon eller gå hem tidigare ;). göötttt.
i alla fall, efter jobbet stack E & jag till stan & checkade lääget lite, sen åkte hon på någon nagelgrejsimojs & då cyklade jag till lindex& köpte mig en ny bh & ett nytt linne. så nu har jag inga pengar kvar tills typ ..... helgen!
haha men ändå, behöver ha lite nu i veckan (a)
hehe, jaja sen åkte jag hem& kollade på en film& åt lite oså, har ingen aning om vad jag ska göra nu..
ska träna vid halv 7 eller något sånt. japp de var väl de jag hade att skriva ;) .
lindex, 149kr

 

När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går att nå
När du träffat botten,
kom ihåg mig då

När du tagit första bästa tåg
och gör vad som helst för en dialog
När du står sist i kön,
kom ihåg mig då

När vintern gömmer dina spår
så att du inte hittar hem
när du är vilsen i en vinternatt igen
Kom ihåg mig då


När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig dåååå
Här finns du kvar

O när du står på toppen tittar ner
och det är ljust vart än du ser
När du har vunnit
Kom ihåg mig då

När du får spring i dina ben
och jordens dragningskraft är klen
När du är i luften
kom ihåg mig då

När våren öppnar sina dörrar
och du tar den långa vägen hem
När du sitter på uteserveringen där vi satt igen,
kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
Här finns du kvar

när varje dag känns likadan
och när det skymmer över stan
och när du drömmer
kom ihåg mig då

När du har varit i alla vrår
och du har testat allt som går
och när du har tröttnat
kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
kom ihåg mig då
kom ihåg mig då

När det blir varma sommardar
Så finns du kvar
Så finns du kvar
När vinterisen ligger klar
Så finns du kvar
Så finns du kvar

Kom ihåg mig då - lars winnerbäck.


/ frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0