32 dagar kvar till min systemkameraaaaa.

hej!

midsommarafton igår var faktiskt väldigt kul, blev lite segt sen på kvällen& satans kallt var det också.
Men först när vi kom till Tilda så snackade vi lite en stund sen började vi grilla& sen åt vi ju då.
Vi satt kvar& pratade en bra stund efter det sen gick vi till Tuva& lånade hennes kubb, så då blev det lite kubbspelande också! Efter kubbet så åt vi tårta som vi hade gjort till Emilia, bild på den kommer när jag har lagat min mobil( ska lämna in den på måndag) - sen gick vi in en stund& körde "jag har aldrig" sen när Tildas mamma kom hme gick vi ut igen& fortsatte med det. Vid ca 12 cyklade nästan alla hem. & när jag kom hem så var jag så grymt trött så jag bara la mig i sängen& somnade direkt! Men inte fick man sova länge för pappa väckte mig vid tjugo i 9, faaan sen kunde jag inte somna om ..
Men vid 11 eller något så bestämde pappa& jag oss för att ha en liten fettodag idag så vi åkte & köpte godis,läsk & glass.
ligger här i sängen med godispåsen bredvid mig men är inte sugen ett dugg .. hmm godis är inte lika gott längre som det var när man var liten, de är fan godare med kakor! Aja, känner på mig att jag kommer att ha skuldkänslor imorgon av den här dagen så ska köra på ett rejält träningspass imorgon på gymmet! så idag tänker jag inte göra någonting, bara chillaaa gaaleet.
& just nu blev min hund nog sur på mig .. (hon satt vid dörren och gnällde& jag tyckte hon var jobbig så sulade en godisbit på henne men hon bara tittade på mig som om jag var dum i huvudet), men hon blev tyst i alla fall.



bild på mig förra midsommarafton. haha hade ganska tråkigt..


puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0