bildlöst& fortfarande trött..

hellu, blir ett kort inlägg idag.
ska bara berätta vad dagen har bestått av, först skola som gick ganska snabbt faktiskt- sen hem& fixa studentpresent, skulle egentligen fixa konfirmationspresent också men det får jag göra på fredag ist. - sen åkte jag hem& bara la mig i sängen& typ dooooooooooog av trötthet för har inte kunnat sova något inatt heller .. - sen åt jag kebab iaf, skulle egentligen grilla men pappa var ju så himla lat&orkade inte.. - nu ligger jag i min säng igen& tittar på tv& dricker kaffe latte. mummmma (y).
Har också varit hos frisören& bokat en tid idag så den 13 juni så blir jag allt åt det lite blonda hållet i håret.
Men behåller ju dock min intelligens ;) haha, ska absolut inte bli blond men typ lite mitt emellan mellan brunett&blondin. haha ..
men nu har jag annat för mig, puss hej!

/ FRIDAAAAAAAAAAAaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0