dålig uppdatering här ja ...

hehe, har inte skrivit på några dagar nu men jag har faktiskt inte orkat det..
men i alla fall, igår var dagen ganska lugn faktiskt. först skola sen städa sen träna. Sen kom ju mamma&mathias hem från Turkiet också så fick lite grejor av dom, älskar presenter (A) !
jag fick;
  • en rosa conversetröja (t-shirt)
  • en diesel tröja
  • ett par turkosa converse
  • en vit&turkos adidas tröja
  • 6st nagellack
  • 4par björn borg trosor
så jag tror det var allt, men det var inte fel de!
Idag däremot har varit uschaaaaaaaaaa, först hade vi "idrottsdag" på madesjövallen, alla 9or då men det var faktiskt ganska kul, vi slutade vid 11. Då gick jag hem& duschade av mig lite sen åkte jag till kalmar för att röntga min rygg& det var bland det äckligaste jag någonsin har varit med om :OOO. man fick åka in i en trång tunnel sen spände dom fast huvudet & sen skulle man ligga alldeles stilla, fick ligga där inne i typ 30 minuter :o. Om jag hade legat där inne 10 minuter till så hade jag fått panik, hade en sån där larmknapp som jag kunde trycka på om det var något, var nära på att trycka på knappen minst 4 gånger. Mådde illa&blev helt yr där inne också & jag är det än..
men sen piggade mamma upp mig med en liten shoppingrunda men höll på att svimma kanske 2 gånger iaf, uscha.. köpte iaf ett par skor till skolavslutningen&ett par andra skor, sen en tunika/klänning som jag ska ha på studenten & på kvällen på skolavslutningen. Så jag är väldigt nöjd faktiskt. Bilder kommer senare ikväll kanske om jag orkar, (måste plugga) .. men puss heeeeeeeeeeej!     / fridaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0