du kommer alltid att vara underbar för mig.

hej
tänker skriva lite idag om vad som händer imorgon för jag kommer inte ha tid att göra det imorgon .. FULLT UPP!
dagen kommer att bestå av;
  • skola till ca halv 2
  • kör, halv 2 - ca halv 3
  • hem till pappa& packa väskan & lite sånt
  • åka& handla kött,läsk&rosor tills torsdag + sola
  • hem till mamma & packa upp lite ..
  • till maja för att fixa iordning vagnen som vi ska ha på torsdag
  • hem& duscha& fixa naglarna + att amanda kommer eller så är hon redan där för hon ska sova hos mig.
Ja det kommer min dag att bestå av imorgon, så jag har ganska fullt schema .. menmen, det är ju skolavslutning på torsdag& jag är riktigt taggad för det alltså!! Fy fan vad skönt det ska bli, speciellt när sommarlovet börjar med en helg i mönsterås med min underbara tilda :) ! Veckan efter det är de bara att börja gå upp tidigt igen för då blir det till att jobba i 3 veckor.
Aja, nu har jag lite att fixa med sen ska jag lägga mig i sängen& titta på tv.
Puss på er / F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0