första dagen på sommarlovet!

jahopp, första dagen på sommarlovet började ju skit bra .. vaknar upp halvt sjuk & sen beger jag&tilda oss iväg för att jobba sen börjar det att spöregna. Sen blev det inget mönsterås för mig eftersom jag inte mår bra, men förhoppningsvis så kommer tilda hem imorgon& sover hos mig& vi ska ha en spakväll. På söndag ska jag få någonting av mamma&mormor mellan 12-16, är skit nyfiken för dom säger inte vad det är ..
aja, igår dåå. Jag hade för det mesta i alla fall skit kul! först var vi hos emma& grillade och bara umgicks oså. Sen runt halv tio eller något sånt drog vi ner till parken& där var vi en stund. Sen stack några hem till Niklas & sen stack jag,fanny,ida,emilia,erik,martin,alexander&kevin hem till martin& där satt vi& snackade lite och alla satt typ& halvsov. Sen kom jag tillslut hem runt kvart i 2. Men jag hade en jätte rolig kväll, och känns lite lustigt nu att inte få vara med sin klass något mer..
bild sen igår hos emma :)
puss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0