ge det en andra chans ...

helllluuu :)
sista riktiga skoldagen idag& det har varit ganska sorligt egentligen.. Uscha började nästan gråta på SO;n när vår lärare började prata om att det var sista lektionen med henne oså :(.
Slutade vid tjugo i 3 & då gick jag hem& åt lite sen hämtade jag tilda för att åka ner&städa oså då. När vi var klara där så skjutsade jag hem henne sen åkte jag till pappa& bytte ut moppen mot cykeln& cyklade ner till stan & köpte lite grejor sen hem igen&plockade undan på mitt rum & lite sådär. & nu sitter jag här och segar, tänker inte göra något annat ikväll, ska packa ner lite saker som jag ska ha imorgon, för jag måste cykla direkt från skolan till pappa imorgon för att vi ska på studenten oså ju. Just det jaa, skulle lägga upp bilder på det jag köpte men de är så att min usb sladd funkar typ inte? helt sjuukt, för jag har ju samma när jag laddar min mobil& det funkar .. ;s
får ta& låna tildas någon dag (a). aja men nu ska jag be mamma massera min rygg lite sen ska jag nog duschaaaa.
färgade håret igår också ju. Blev ganska nöjd faktiskt!


pussssssss / frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0