haft en underbara dagar i skåne

tjenare
ett tag sen ni hörde ngt av mig & det borde jag få skit för..eller?
men jag hade det underbart i skåne, jag blev iaf lite brunare för vi hade underbart väder.
kommer kanske lite bilder någon gång om jag orkar. gick ju i skolan igår oså & de var chill men jag mådde inget vidare faktist.. men kämpade resten av dagen iaf & sen så stack jag och frida och städade oså & sen tränade vi oxå men de skulle vi inte gjort för idag mår jag sämre så jag stannade hemma idag oså för mådde verkligen inte bra, mår fortfarande inte bra heller. får se hur de blir imon oså, har lite smått ångest oxå har två prov jag måste göra denna veckan och har inte pluggat ngt alls, skit bra.. nae?
aja, känner mig trött oså hela tiden jag fick till och med pausa filmen jag kollade på nyss en stund för att sova lite & nu känner jag att jag måste sova igen snart. nu fick ni ett rätt så långt inlägg iaf.
puss / t

ser ni hur infekterad min navel är eller?.. cp


oja, fina bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0