hallå hallååååå

dagen på jobbet har gick snabbt, så efter de stack jag till tilda& vi gick& köpte glass& handlade och lite sånt dära.
kom hem för en stund sen& nu sitter jag och väntar på att min pappa ska komma hem för vi ska åka& handla men först ska jag ta ett allvarligt snack med honom, lägga i valpblicken& fråga om vi kan köpa min systemkamera idag eller nästa vecka så jag bara betalar av honom så fort jag får alla mina pengar .. 
har ju egentligen ganska mycket, så jag måste ju bara låna 2000kr, hehe ..
jag kan faktiskt inte hålla mig längre, bara mååååååååste ha min kamera!!!! (a)

nu blev jag dock väldigt sugen på vindruvor så ciaaaaaaaaaaaaao.


/ frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0