I know you're not so sad

tjena
hinner mer ett inlägg innan jag sticker, tåger går inte förens 14.36 så det är rätt lugnt..
vaknade vid sju idag för de är fortfarande för ljust i mitt rum, har inte hunnit sätta upp rullgardinen än ju och då när jag vaknade var jag så jävla hungrig så jag gick upp och åt sen så gick jag och la mig igen och vaknade runt elva tiden typ. sen så gjorde jag mig i ordnigng och gick ner till stan och köpte mascara & trosor, alltid bra att ha! sen så har jag ätit o lite så nu med. när jag kommer in i kalmar står ebba på stationen så ska vi gå en runda på stan för jag måste köpa en bikini, sen så kommer mamma och hämtar oss och kör oss till lindsdal där vi ska vara barnvakt hela kvällen åt eddie och annie, hoppas på inga utbrott.. hah, näe de ska nog gå bra.
puss / t

min midsommar kommer spenderas med denna galna tjej i mönsterås/oknö,underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0